سوالات متداول

۱ ) چگونه می‌توان از خدمات و محصولات ایران تخفیفان به‌صورت مرتب و روزانه خبردار شد؟

کافی است در قسمت اشتراک سایت، ایمیل خود به همراه نام شهر یا شهرهای مورد‌نظر را وارد کنید تا از طریق سایت برای شما اشتراک ایجاد و تمام پیشنهادات ایران تخفیفان روزانه به ایمیل شما فرستاده شود.

۲ ) اشتراک و عضویت در سایت چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد؟

اشتراک با مشخصات واقعی شخص حقیقی در سایت امکان دریافت کوپن های تخفیف گروهی پیشنهادی روزانه را از طریق پست الکترونیک فراهم می‌کند. در حالی که با عضویت در سایت حساب مجزایی برای شخص شما روی وب‌سایت تعریف می‌شود که برای خرید یک کوپن تخفیف الزامی است.

۳ ) کوپن های تخفیف امروز را دوست دارم. چگونه باید آن را خریداری کنم؟

کافی است فقط روی دکمه خرید کلیک کنید. اگر تا‌کنون عضو سایت نشده‌اید، مراحل عضویت را پشت سر گذاشته و با استفاده از کارت بانکی خود به‌صورت آنلاین پرداخت را انجام دهید. چنانچه کارت بانکی در اختیار ندارید با انتخاب گزینه پرداخت در محل، آدرس و شماره تماس خود را وارد نموده و منتظر تماس از طرف ایران تخفیفان باشید. پس از تماس، رسید خریدکوپن های تخفیف خود را درب منزل دریافت کنید. در این حالت کوپن های تخفیف خریداری شده به‌صورت ایمیل برای شما ارسال می‌شود. با ارائه یک پرینت از فایل ارسالی توسط ایمیل و یا به همراه داشتن کدهای اختصاصی، می‌توانید به آسانی برای دریافت کالا یا خدمات خریداری شده اقدام کنید. در قسمت کوپن های تخفیف من در پروفایلتان اطلاعات کوپن های تخفیف خریداری شده قابل مشاهده است.

۴ ) چرا برای برخی از کوپن تخفیف ها در یک حد نصاب وجود دارد؟

برخی از کوپن های تخفیف ها مانند تورهای تفریحی و یا کلاس های آموزشی نیاز به رسیدن حداقل افراد جهت تشکیل کلاس و یا برگذاری تور می باشند. این حداقل از سوی فروشندگان بهایران تخفیفان اعلام می گردد. برای سایر کوپن های تخفیف ها ، با خرید اولین کوپن تخفیف، شما می توانید از خرید خود لذت ببرید.

۵ ) اگر یک کوپن تخفیف به حد نصاب نرسد چه می‌شود؟

چنانچه در شرایط خاصی این اتفاق رخ داد،کوپن تخفیف مورد نظر فعال نمی‌شود. در این حالت مبلغ پرداختی توسط شما درحسابتان ذخیره می‌شود و شما می‌توانید از این اعتبار برای خرید کوپن های تخفیف دیگر استفاده کنید و یا در صورت نیاز، درخواستی برای انتقال این وجه به حساب بانکی خود برای ما ارسال کنید تا وجه مود نظر به حساب شما بازگردانده شود.

۶ ) چرا به دوستانم پیشنهاد دهم تا آنان هم کوپن تخفیف هاشونو از ایران تخفیفان خریداری کنند؟

ما می‌توانیم با پیشنهاد خرید کوپن های تخفیف به دوستان‌مان هم شانس استفاده از یک فرصت استثنایی را به آنان بدهیم‌ و هم شرایطی را فراهم کنیم که استفاده از کوپن های تخفیف و لذت حاصل از آن را در کنار دوستانمان تجربه کنیم.

۷ ) چگونه  ایران تخفیفان را به دوستانم پیشنهاد دهم؟

از پیامک‌های رایگان گرفته تا ارسال ایمیل و شبکه‌های اجتماعی، همه و همه راه‌هایی است که با استفاده از آنها می‌توانید از پشت رایانه‌تان، دوستان خود را به استفاده از یک تجربه عالی دعوت کنید.

۸ ) یک کوپن تخفیف خریداری کرده‌ام چگونه از آن استفاده کنم؟

کافی است یک پرینت از فایل ارسال شده به پست الکترونیکتان که از طریق حساب شما در سایت ایران تخفیفان هم قابل دسترسی است، بگیرید و یا کدهای اختصاصی خود را در هنگام خرید را به فروشنده ارائه دهید.با وارد کردن شماره موبایل در قسمت پروفایل، می توانید این کد اختصاصی را از طریق پیامک هم دریافت کنید و با ارائه این کد به فروشنده از کوپن های تخفیف خود لذت ببرید.

۹) آیا خرید من شامل مالیات بر ارزش افزوده نیز می شود؟

بله مبلغ پرداختی شما برای کالا و مالیات بر ارزش افزوده آن بوده که توسط فروشنده پرداخت خواهد شد.

۱۰ ) آیا باید کوپن تخفیف را همان روز خرید استفاده کرد؟

خیر، هر کوپن تخفیف یک بازه زمانی مشخص به‌عنوان تاریخ مصرف دارد که هم در هنگام خرید و هم در کوپن های تخفیف ارسال شده برای شما، مشخصات آن قابل مشاهده است.

۱۱‌ ) آیا می‌توان کوپن یا کوپن های تخفیف را به‌عنوان هدیه برای فرد دیگری خریداری کرد؟

شما می‌توانید کوپن یا کوپن های تخفیف را مستقیما به پست الکترونیک دوستانتان بفرستید یا خودتان آن را دریافت کنید و به آنان هدیه دهید.

۱۲ ) چگونه اطمینان حاصل کنم که خرید آنلاین امنیت دارد؟

در دهه اخیر پرداخت و خرید آنلاین در اکثر کشورهای دنیا به‌عنوان یک روش بهینه رایج است. وقتی از حساب بانکی از طریق اینترنت مبلغی را جابه‌جا می‌کنید هیچ تفاوتی با واریز نقدی یا کارت به کارت از طریق خودپرداز ندارد. چون نهایتا تمام این پرداخت‌ها از طریق اینترنت بین بانک‌ها انجام می‌شود. هنگام خرید و یا اضافه کردن اعتبار به حساب خود در سایت ایران تخفیفان ، شما به سایت بانک مورد نظر خود متصل می‌شوید و این بانک است که جابه‌جایی پول را انجام می‌دهد و ما در جابه‌جایی آن هیچ نقشی نداریم

۱۴) چگونه می‌توانم کسب‌و‌کار خود را در ایران تخفیفان قرار دهم؟

اینجا را کلیک کنید.

۱۵) سایت ایران تخفیفان را چه کسانی تاسیس کرده‌اند؟ لطفا در این باره اطلاعاتی ارائه دهید.

آیا قسمت «درباره ایران تخفیفان» را در قسمت پایین وب سایت بخش پاورقی  برنگ خاکستری (فوتر ) از زیر مجموعه “ایران تخفیفان و سایر خدمات” سایت مطالعه کرده‌اید؟ برای مطالعه این قسمت اینجا را کلیک کنید.

۱۶) رمز عبورم را فراموش کرده‌ام.

برای ارسال رمز عبور جدید به ایمیل شخصی خود به بخش ورود به سایت تشریف ببرید در قسمت پایین ورود به جمله فراموشی رمز عبور دقت فرمایید و کلیک کنید پس از منتقل شدن به بخش مربوطه ازشما درخواست همان ایمیلی که با آن ثبت نام فرموید را میکند که شما میبایستی با وارد کردن همان ایمیل و با فشردن کلید ارسال درخواستی مبنی بر رمز عبور  وهمچنان تغییر رمز عبور جدید جهت وارد شدن مجدد به حساب کاربری خود اقدام فرمایید

۱۷) پرداخت آنلاین چگونه است؟

در مورد  درگاههای اینترنتی استفاده شده در وب سایت که یا بصورت مستقیم ویا بصورت غیرمستقیم و درگاه واسط میباشند ( کلیه درگاهای مستقیم وغیرمستقیم ؛خودشرکتهای ارایه دهنده درگاه اینترنتی همگی دارای تاییدیه شرکت شاپرک و یا بانک مرکزی و قابل استعلام و دارای شماره ثبت میباشند و شما هموطنان عزیز قبل از هرگونه خرید و فروش و یا تهیه کوپن تخفیف میتوانید کلیه استعلامات قانونی را از مراجع ذی صلاح گرفته تا  با خیال راحت واطمینان کامل از هرکدام از درگاههای مورد نظر واریز مبلغ داشته باشید لازم بذکر میباشد درهیچ کدام از پرداختها چه از جانب خریدار کوپن تخفیف گروهی و چه ازجانب فروشنده کالا که بواسطه ایران تخفیفان کوپن های تخفیف گروهی یا فردی خود راارایه می دهند  هیچگونه مبلغ اضافی و حق کارمزد و یا مالیات برارزش افزونده  اخذ نمی شود و کلیه این موارد راخود ایران تخفیفان متقبل می شود

راهنمای پرداخت آنلاین

۱۸) دفتر مرکزی ایران تخفیفان کجا واقع شده است؟

دفتر مرکزی ایران تخفیفان در استان فارس ، شیراز ، بلوار پاسداران ،بلوار مطهری شمالی ، کوچه ۴۱ پلاک ۱۹۲  واقع شده است. جهت تماس و ارتباط بیشتر با ما  میتوانید اینجا را کلیک نمایید

وب سایت ایران تخفیفان جهت رفاه حال شهروندان و همچنین سودآوری هم برای خریداران و هم برای فروشندگان محترم  ایجاد نموده تا محیط کسب وکار تجاری گرم و صمیمی و مطمین را برای هموطنان عزیز محیا نماید ؛ امید است که در رسانه متعلق به خودتان ما را همچنان حمایت و مورد الطاف خود قراردهید تا ما مصرانه خدمات ارزنده بهتری هم در جهت رونق بخشیدن و سودافزایی  فروشندگان  و تجار محترم و هم در جهت رفاه حال و پس انداز بیشتر خریداران و هموطنان گرامی قدمتهای ارزنده تری را با عشق و امید و دلسوزانه ارایه نماییم

همچنان منتظر نظرات و پیشنهادات و انتقادات و شکایات سازنده شما عزیزان هستیم